2009年5月22日星期五

INSANE....



同人講人話,同鬼講鬼話....
爆曬你的東西你都無話說...
好心你拉, 檢討一下自己...
讲我哋讲到好有道理,但系我哋讲得系唔系事实?
你都冇话讲啦你仲可以讲咩?
你講我哋講人家壞話,請問我哋又講咩?
寻日你都答唔出來...
我哋所說人家嘅壞話我睇你都全部将佢告訴人家咗拉...
我哋已經忍咗你好久...如果我真嘅要同你計較為甚麼嗰个天我就掛電話咗?
我應該吊咗你先掛電話嘅..為甚麼無?
我已經無同你計較咗你說嗰个麼多做麼?
系唔系要攞架來吵? 問下你身邊嘅人有誰真嘅嗰个麼喜歡你?
這樣我唔知道你身邊嘅人点樣想拉... 還有你,唔好喺嗰个麼扮好人..
也許你覺得佢好慘...因為他好像你這樣..對嗎?
無人理你...
****屎拉!收皮拉! 我睇到你好lan想嘔
好彩你哋寻日無出聲,如果唔系嘅話我都吊9你哋...
你老母阿...你唔好講到自己無錯...
錯咗就要認... 一聲說
" 又点樣 " 就解決咗? 傻嘅人都會打9回你拉! so hai !
講一句對不起很難? 總喺果邊lan c lan yeong ...
還有我幾時煩到你?我哋出過几多次? 這樣叫煩?這樣天天載你嘅唔系好lan煩?
我已經好給面子你咗...我無說完你嘅所作所為出來..
我還留餘地給你...但系你越來越過分... 還有你講東西都唔收一下..
你知唔知道我好想一拳給你死? nia ma hai ! 你哋喜歡吊?
過來我面前拉...講到自己好無辜...到最後還系認咗...
殺了人嘅人會說自己殺了人?我睇佢有神經病囉... 痴线仔!
你嗰个麼喜歡喺blog寫嗎?可以阿... 我都可以寫嘅,這個系我嘅blog對嗎?就如你所說!
請你唔好再寫到人家媽媽甚麼甚麼嘅...
阿聰同邊個一齐就同邊個一齐要你來限制的嗎? 佢系你老婆 ?
佢有權利選擇自己的朋友!就算同邊個都好... 你唔需要說邊個系狗!!!
我睇現喺你嘅嘴邊都系
...佢最咗解你! 哈哈哈... *拍手掌!
你知道狗這個字系一個好重嘅話? 你有無讀書的?!
唔好再讓我聽到甚麼咗...下次我唔使問你就直接對你下手!


ps: 喺上有好多粗話,兒童不已~

没有评论:

发表评论