2009年5月23日星期六

心情...

寻日, meet咗浩我覺得佢變咗好多...
我發覺佢一啲東西...好高興佢會變到去嗰个地步.. 我都好想其實...
以家就要忍著我自己... 我一定可以嘅!
浩仔,我覺得你成为熟咗一少少~ 想法會轉彎咗...
或許你同某某人談咗好多東西所以就...你心知拉..哈~
好攰好攰...所謂嘅戰爭已經停止咗?
考慮中,停學..如果真嘅要,6月放假過後就唔去學校咗... 需要再考慮考慮 = )
寻日同佢們去睇戲,睇 night at the museum 2 這部戲不錯阿... 好好笑!!哈哈哈哈哈哈...
睇到2點多先回到屋企... 攰死我 ... 現喺要出去咗 .... 掰掰

没有评论:

发表评论